מחירי השרתים אינם כוללים את מחירי מערכת ההפעלה Windows, כמו גם את המחיר של לוח הבקרה (Website Panel או Plesk באם נדרשים).
המחירים אינם כוללים תמיכה טכנית עבור בעיות הקשורות למערכת ההפעלה במכונה הוירטואלית, למעט בקשות להפעלה מחדש (Reboot), בדיקות תקשורת (אם אין תקשורת) ומענה לשאלות כלליות.
לקוח, המעוניין בתמיכה טכנית ספציפית, למכונה הוירטואלית שלו, יכול לרכוש זאת עבור תשלום חודשי של 80 ₪, המתחדש אוטומטית, או כ-"בנק שעות" במחיר של 220 ₪ לשעה (מינימום של 5 שעות בשנה).
יש להוסיף לכל המחירים מע"מ כמתחייב בחוק.
ניתן לעצור שירותים, המתחדשים על בסיס חודשי, על ידי משלוח הודעה בכתב, 30 ימים מראש.